ANIS MEMBEBEL
Tuesday

Tuesday, June 25 @ Tuesday, June 25, 2013 | 0 Comment [s]




 Assalamualaikum . Aku demam . 3 hari sudah . Panas gila . Gambar di atas aku bosan . Aku nak menaip lagi lah bosan . Tadi pergi klinik , doktor tu sukahati je nak pegang aku . BUKAN MUHRIM LAH ANJING . Terkejut wa ! Sumpah aku takkan pergi . Aku bukan lah jenis yang demand tapi fikirlah dosa pahala tu nak letak mana . Aku perempuan . Dia lelaki . Perempuan ajnabi mana boleh bersentuhan dengan lelaki ajnabi atau vice versa sama ada dengan sengaja tau pun tak . AHAHAHAHA ! Pulak dah . Berhalaqah pulak malam malam ni .
                       
                                 Lepastu pergi jj . Masyaallah ! Kabur blur blugh blah bah ! Asap Indon mai datang Malaysia weh . Hahaha ! Benda dah lama pun jadi . Tapi alhamdullilah , doa aku dimakbul . Tak sia sia aku jaga malam solat mengaji masa malam nisfu syaaban . Haissshh Allah I Love You :) Aku harap apa yang aku doakan semua nya dimakbulkan lah . Dah sedia maklum pun kan , nisfu syaaban adalah hari mana Allah sendiri dengar dan dekat dengan kita . So i take the chance . Doa je apa yang ada dalam hati .


Sesungguhnya Allah 'Azza Wajalla turun ke langit dunia pada malam nisfu sya'ban dan mengampuni lebih banyak dari jumlah bulu pada kambing Bani Kalb (salah satu kabilah yang punya banyak kambing). (HR At-Tabarani dan Ahmad)
                       Dan esok sekolah . Watlek je gua , wa cuti yemci :) kepala berat gila tahap berat . ok repek . Aku bla dulu . Makan ubat . Bummm ! Aku rindu Wani sangat sangat .
*one*

*two*

*three*


Older Post
Tuan Tanah

Assalamualaikum , Hye , i'm Anis the Great . Nice to meet you . Follow me

SAYA COMEL


Navigations!

Diary About Stuff Site


BEBEL SINI !

Saya bini Khairul Fahmi Che Mat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Aliah Asri

Best View at GOOGLE CHROME!