ANIS MEMBEBEL
Persoalan ?

Tuesday, January 15 @ Tuesday, January 15, 2013 | 0 Comment [s]

Hye , readers .. or someone out there that reading my annoying starting ? Ok lah . Apa apa pun . Assalamualaikum , salam sejahtera dan 1Malaysia . Malam ini aku langsung tak boleh tidur . Aku diam diam ambil laptop dan start blogging . Blog aku dah lama berhabuk . Homework . Course . Evidence . Macam macam lagi *yawn* STARTING YANG SANGAT MEMBOSANKAN 
      
            ok . Itu bukan tujuan sebenar aku nak berkongsi dengan readers readers kesayangan aku ini . Aku nak cerita pasal apa itu PERSOALAN . Persoalan ini bermaksud apa yang korang tengah fikir sekarang . Sebenarnya aku tak tahu kenapa aku nak cerita pasal PERSOALAN ini .
 
          Contoh persoalan :

  • Which friend are better for you ? atau dalam kata lain sama kepala 
  • Girlfriend / Boyfriend
  • Tawaran sekolah
  • Kelas
  • Course    
Tapi aku nak bagitahu dekat korang lah , setiap persoalan mesti ada penyelesain , setiap penyelesaian pasti ada hikmah .
   
ok readers , my mom dah start bubling . So , daaa ..


Older Post | Newer Post
Tuan Tanah

Assalamualaikum , Hye , i'm Anis the Great . Nice to meet you . Follow me

SAYA COMEL


Navigations!

Diary About Stuff Site


BEBEL SINI !

Saya bini Khairul Fahmi Che Mat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Aliah Asri

Best View at GOOGLE CHROME!