ANIS MEMBEBEL
I Love My Haters

Wednesday, January 16 @ Wednesday, January 16, 2013 | 0 Comment [s]

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh . Hari ini hari Rabu . Tadi tak ada aktiviti koko dekat sekolah . So , tadi pergi lambat lah . Dalam pukul 12 baru aku sampai . Pagar tutup dalam pukul 12.40 . Aku tak tahu kenapa aku selalu datang agak lambat tapi tak lah lambat sangat . Rasa macam best pun ada . Jalan jalan macam itik pulang petang , beli air and so on . SO HARI INI AKU NAK CERITA SATU CERITA YANG SANGAT BEST HINGGA TAK BOLEH DIKATEGORI KAN SEBAGAI CERITA

          Minggu lepas hari Selasa , sekolah aku adakan satu program dekat dewan . Program itu nama dia PROGRAM MAJU DIRI or lebih tepat lagi PROGRAM TAK MUNGKIN PELAJAR AKAN MAJUKAN DIRI . Bagi aku , useless lah cikgu buat program itu . Aku tak rasa student dekat sekolah aku 'mengimprovekan' diri diorang . Tapi the best thing is tak payah belajar . Duduk dekat dewan , bising bising .
Macam macam lah cikgu buat . Itu lah , Inilah .

            Then , pada first slot cikgu ada ajar kiterang buat eyething atau dalam kata lain peta minda . BOSAN ! and then cikgu ada edarkan kiterang sugarpaper untuk kiterang buat eyething . Eyething kali ini kena buat mengikut subtopic . As kalau sejarah , kena lah buat bab 1 . bukan babi ya -_- Kiterang 'digroupkan' mengikut bulan kiterang lahir . I've born on January so i had to join that suckkk group .

             Lepastu , adalah makhluk Allah yang comel , cantik , lemah lembut , bertudung litup ahhh ! perfect . Dia dari kelas KAA . She seat beside Aisyah the Gorgoes . Aisyah classmate aku . Aku namakan budak yang aku benci itu as Aminah bukan nama sebenar . After that , cikgu bagilah group kiterang kertas mahjong tu . Oh , bytheway . Shafiq leader team aku , and setiuasahanya Aina Zulaikha the Bini Hoya . ok sambung sambung , Shafiq pergi ambil buku Geografi Tingkatan Dua . Kiterang akan buat eyething berdasarkan buku teks Geografi . Si Aminah tu asyik sibuk saja melebih kan Aina . Seriously aku rasa macam nak gigit saja hidung dia . Tapi apakan daya , nanti dia bagitahu ayah dia , so better aku diamkan diri saja . Aminah tu selalu buat aku rasa macam nak letak sekawan anjing dekat rumah dia . Ops , dia tak duduk rumah , dia duduk asrama . Sakit mata aku tengok ! AHHHH !!
 
                Balik saja dari sekolah terus aku bagitahu mama aku yang aku benci Aminah itu . Mama aku kata macam lah orang sentiasa suka aku . Aku dalam hati panas saja lah . Memang ramai yang suka kau *mohon muntah di bilik air* Ok . So , lesson yang aku dapat dari Aminah itu is dont ever did anything that people will bashing you forever ever after . Assalamualaikum .
         
 
   


Older Post | Newer Post
Tuan Tanah

Assalamualaikum , Hye , i'm Anis the Great . Nice to meet you . Follow me

SAYA COMEL


Navigations!

Diary About Stuff Site


BEBEL SINI !

Saya bini Khairul Fahmi Che Mat


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Aliah Asri

Best View at GOOGLE CHROME!